ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту Рівняння в житті людини
Назва навчальної теми
Лінійні рівняння з однією змінною
Основний та другорядні навчальні предмети
Алгебра, інформатика
Вік учнів, клас _12-13 років__
Стислий опис проекту
Кожен з нас знає, що на уроках математики розв’язується дуже багато рівнянь. А чи замислювались ви для чого нам потрібно вміти це робити? Яке місце в нашому житті займають рівняння? Проект «Рівняння в житті людини» створюється з метою розширити знання учнів про рівняння, історію їх виникнення, про роль і використання рівнянь в нашому житті. Робота над проектом передбачає розвиток уміння учнів працювати в мережі Інтернет, з різними джерелами інформації, формування навичок обробки та систематизації інформації, уміння створювати презентацію своєї роботи та доповідати перед аудиторією.
Для виконання завдань учні об’єднуються в групи. Перша група досліджує питання «Що таке рівняння?» Друга – збирає відомості про історію виникнення рівнянь, третя група займається створенням математичних моделей задач, четверта – розглядає задачі прикладного характеру, проводять опитування вчителів, учнів, батьків з питання «Де вони в житті зустрічались з рівняннями?» На протязі дослідницької роботи кожна група відповідає на змістові питання, які пов’язані з тематичним питанням, відповідь на які вони дають за підсумками дослідження...Робота над проектом сприяє розвитку в учнів навичок співробітництва, грамотності у галузі ІКТ, вміння працювати з інформацією, життєвих та кар’єрних навичок.
План
Навчальні цілі
Під час проекту учні повинні навчитися
· Розпізнавати лінійне рівняння серед поданих рівнянь.
· Наводити приклади ліній них рівнянь.
· Характеризувати етапи розв’язування задач за допомогою рівняння.
· Розв’язувати
-Лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них;
-Текстові задачі, що розв’язуються за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною.
· Познайомитися з історичними відомостями про рівняння
· Дослідити де використовуються рівняння в житті людини.
· Навчитися шукати, збирати, узагальнювати інформацію, планувати свою діяльність. Формулювати свої думки коротко і ясно.
Під час роботи в учнів відбувається формування навичок 21 століття:
-критичне мислення,
-вміння працювати з інформацією, ІКТ-грамотність,
-комуникативні навички та навички співробітництва,
-учні опановують кар’єрні навички, навички лідерства та відповідальності при роботі в групах.
Опис оцінювання
Оцінювання відбувається впродовж вивчення всієї теми, враховуючи усі етапи проекту.
На початку проекту для оцінювання попередніх знань, умінь і навичок учнів проводиться мозкова атака, обговорення основних запитань, перегляд презентації вчителя та її обговорення, робота з талицями «ЗХД», з формою спрямування у навчанні.
Впродовж роботи над проектом для визначення навчальних потреб учнів, для перевірки розуміння вивченого та заохочення до пізнання особливостей власного мислення, самокерування у навчанні та співпраці щотижнево проводяться призначені за особливим розкладом консультації, самостійні роботи з формами само- та взаємооцінювання.Під час роботи над проектом учні користуються загальними критеріями оцінювання мультимедійного проекту.
Наприкінці роботи над проектом відбувається демонстрація презентації (захист проекту), опитування (усне, письмове), робота з таблицями «ЗХД», з формою оцінювання групового завдання.
Оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію і учнівських відповідей на запитання.
Діяльність учнів
Чіткий послідовний опис діяльності учнів в ході вивчення теми та реалізації проектів – обсяг та послідовність вправ і пояснення того, як учні задіяні у плануванні власного навчання
-вчитель демонструє публікацію і презентацію щодо теми проекту;
-заповнення таблиці ЗХД. Опитування по ключовим та тематичним питанням;
-розподіл дітей на групи за інтересами: дослідники (розглядають різні типи лінійних рівнянь та збирають основний матеріал, що знадобиться для розв’язування рівнянь), історики (збирають відомості про історію виникнення рівнянь і науки про рівняння), проектувальники (створюють математичні моделі задач), спеціалісти з прикладної математики (розглядають використання лінійних рівнянь і задач на складання рівнянь в інших науках);
-кожна група обговорює своє завдання, планує його та складає план роботи. Кожна група отримує індивідуальний графік роботи;
-знайомство дітей з поняттям про авторське право, пошук інформації за допомогою мережі Інтернет;
-діти вчаться розв’язувати рівняння і задачі за допомогою рівнянь;
-обробка інформації, оформлення її у вигляді творчого проекту групи (мультимедійної презентації);
-учні презентують свої досягнення (захист проекту);
-повертаються до заповнення таблиці ЗХД, форми оцінювання групового завдання;
-обговорення всім класом ключового запитання;
-у заключній частині проекту проводиться оцінка вчителем і самооцінка учнями проведеної роботи;
-обговореня навиків необхідних у 21 столітті.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Шийка Наталія
Фах, навчальний предмет
Вчитель математики
Навчальний заклад.
Барвінківська гімназія №1
Місто\село, район, область
Місто Барвінкове
Контактні дані
Shiyka@i.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий